Dragi ugostitelji da li ste spremni za malu revoluciju u svom poslovanju?
Postati pet friendly može biti korak ka većoj posjećenosti, lojalnosti gostiju i naravno dodatnim prihodima.
Evo nekoliko razloga zašto bi vaš restoran, kafić ili hotel trebao otvoriti svoja vrata i za četveronožne prijatelje:
- - Sve više ljudi smatra svoje kućne ljubimce dijelom porodice. Nudeći pet friendly usluge, privući ćete vlasnike kućnih ljubimaca koji žele uživati u vremenu provedenom sa svojim ljubimcem. Vlasnici kućnih ljubimaca nemaju ništa protiv da plaćaju dodatno za svoje ljubimce npr.nakande za čišćenje ili depozit.
- - Gosti koji dolaze sa ljubimcima često provode više vremena i troše više novca. Dok uživaju sa svojim ljubimcima vjerovatno će naručiti dodatne napitke, grickalice ili deserte.
- - Pet friendly mjesta često dobijaju sjajne recenzije i postaju hit na drušvenim mrežama. Zamislite sve te instagram objave sa sretnim ljubimcima u vašem objektu! U današnjoj konkurentskoj ugostiteljskoj industriji izdvojićete se iz gomile i privući nove goste.
- - Hoteli koji primaju kućne ljubimce smatraju se brižnim i fokusiranim na ono šta njihovi klijenti žele. Ova dobra reputacija privući će ne samo vlasnike kućnih ljubimaca, već i druge goste koji vole inkluzivne hotele.
A sada odgovorimo na pitanje kako postati pet friendly?
Stvaranje pet friendly ambijenta zahtjeva promišljeno planiranje i uspostavljanje pravila i pogodnosti koji odgovaraju i kućnim ljubimcima i njihovim vlasnicima. Tri su osnovna pravila pri uvođenju pet friendly koncepta su:
1. Odabir vrste kućnih ljubimaca
Dobro pravilo je imati maksimalno dva ljubimca po klijentu sa definisanim ograničenjem težine i strukturom cijena. Ovo osigurava da potencijalni gosti znaju koje ljubimce mogu dovesti i cijenu koštanja. Pri rezervaciji bi bilo poželjno da vlasnik odgovori na upitnik o svom ljubimcu radi boljeg uvida u licnost ljubimca od strane vodiča za ljubimce.
2. Postavljanje osnovnih pravila kućnog reda.
Jasno definisan skup pravila objavljenih na vašoj web stranici ili na reklamnoj stranici. Budite precizni u vezi sa područijima u kojima su dozvoljeni kućni ljubimci. Možete odrediti zabranjene zone, kao što su prostori za hranu i piće ili bazen. Uspješni ugostitelji ove zabrane kombinuju s određenom zonom za kućne ljubimce npr.staze za šetnju.
3. Odgovornost vlasnika kućnih ljubimaca.
Gosti trebaju biti obavješteni o njihovoj odgovornosti za bilo kakvu štetu na namještaju ili ličnu ozljedu zbog njihovog ljubimca. Pse treba držati na povodcima prilikom kretanja po hotelu. Sa vlasnicima se treba dogovoriti o mjerama za spriječavanje lajanja noću kako bi se osiguralo da drugi gosti imaju neometan san.
Možete zahtijevati da gosti potpišu ugovor kojim se slažu s ovim pravilima te mogućim mjerama koje će biti poduzete ako ih prekrše.
Profesionalni vodić koji će davati savjete vlasnicima kako da svoje životinje drže mirnima i zadovoljnima je najbolji način da to postignete.
Za osoblje objezbjedite kartice na vratima koje bi ih upozorile da se u prostoriji nalazi kućni ljubimac zajedno s opisom ličnosti ili potrebama određenih ljubimaca.
Usluge koje vaš hotel može pružiti gostima sa kućnim ljubimcima:
1. Osigurajte dovoljno prostora. Postavite zdjelice za vodu i ako možete posebne zone za igru.
2. Uvedite meni za ljubimce s poslasticama i zdravom hranom.
3. Osigurajte da vaše osoblje bude ljubazno i spremno pružiti pomoć vlasnicima ljubimaca. Edukacija o osnovama ponašanja može biti korisna.
4. Obezbjedite dnevni centar ili usluge čuvanja i šetnje pasa kako bi vlasnici bili sigurni da su za vrijeme odsustva njihovi ljubimci u dobrim rukama.
5. Poželjne su i dodatne usluge unutar hotela kao što je kupanje i šišanje pasa.
Uvedite pet friendly kocept i postanite hit među ljubiteljima kućnih ljubimaca i njihova omiljena destinacija.💛🐕🐾🐾

Nema komentara:
Objavi komentar